Parlar d’aquest tema tant complex és arriscat, encara que no afirmen res, només ens fem preguntes i intentem aprendre.. He escrit en aquest bloc: Un pensament vers nosaltres i les partícules, inspirat en un vídeo on apuntàvem la possibilitat que: L’univers ens podria necessitar per la seva manifestació, o sigui que els humans amb…
