Un equipament d’esterilització d’instrumental a Torre Maria (1991-1993)

  Després de treballar com a infermera interina del cos d’Assistència Pública Domiciliària (APD) en diverses poblacions de les comarques gironines, el dia 12 d’agost de 1991 m’incorporava a la Bisbal per cobrir la plaça que deixava vacant, per jubilació, Moisès .Ramírez, practicant titular de la vila. Vaig exercir d’infermera quan el dispensari municipal estava…