El dia 4 de març d’enguany desprès d’haver que l’Ajuntament de la Bisbal hagés fet l’escrutini dels vots emesos per escollir el Bisbalenc de l’Any  va sortir seleccionada per nombre de vots  la bisbalenca Anna Pascual.

L’ Anna ha esdevingut una important documentalista fotogràfica captant imatges dels nombrosos esdeveniments culturals  que es realitzen a la Bisbal, material que desprès cedeix al Arxiu Històric Comarcal del Baix Empordà que formarà part de la història de la Bisbal.

Presentem una imatge publicada per l’Ajuntament on es veu el batlle i la regidora de cultura junt amb l’Anna fent-li entrega del  diploma a esperes que el dia 15 d’agost – Festa Major de la Bisbal-  li sigui complementat el reconeixement en un altre acte per honorar la seva desinteressada tasca documental aportada de fa anys a la ciutat. La felicitem !

Per saber quelcom més del treball que realitza l’Anna es pot consultar la entrevista publicada a la revista del Baix Empordà núm.85 del mes de juny de l’any 2024, pàg. 107 a 109,  en ella entre d’altres aspectes hi podem trobar els premis rebuts i el nombre d’imatges que fins el moment present a cedit al Arxiu Comarcal del Baix Empordà que de ben segur serviran per documentar la història de la Bisbal.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *