
Teníem guardades unes imatges de fa 53 anys d’un any que vaig anar a Ginebre aprofitant les vacances d’estiu del segon curs d’infermeria.
El meu objectiu era visitar una antiga companya de treball de l’hospital i si trobava una ocupació quedar-me fins a començar el tercer curs .
Vaig escriure un text on volia explicar quelcom d’un festival de carrosses del món que s’havia fet a Ginebre, però el preàmbul va ser tan llarg que vaig deixar d’explicar el tema de la desfilada i vaig posar de títol: ‘Un peculiar cap de setmana a Ginebre’ .
De fet, ara me’n adono que no tenia masses coses per explicar referent a aquest acte, no vaig guardar informació al respecte.
Sí, ho recordo bé, la desfilada de carrosses venia a representar algunes característiques etnogràfiques dels cinc continents del món i va ser feta a un recinte tancat, era necessari comprar entrada per assistir-hi.
A dins d’aquest espai s’hi feien diverses d’altres activitats i també hi havia pistes de ball amb música representativa de cada cultura.
Va ser una festa molt agradable i ara, abans que aquestes imatges tinguin el risc d’extraviara-se, hem considerat posar-les en aquest bloc.