Aspectes de la desfilada

 

Teníem guardades unes imatges de fa 53 anys d’un any que vaig anar a Ginebre aprofitant les vacances d’estiu del segon curs d’infermeria.

El meu objectiu era visitar una antiga companya de treball de l’hospital i  si trobava una ocupació quedar-me fins a començar el tercer curs .

Vaig escriure un text on volia explicar quelcom  d’un festival de carrosses del món que s’havia  fet a Ginebre, però el preàmbul va ser tan llarg que vaig  deixar d’explicar el tema de la desfilada i vaig posar de títol:   ‘Un peculiar cap de setmana a Ginebre’ .

De fet, ara me’n adono que no  tenia masses coses per explicar referent a aquest acte, no vaig guardar informació al respecte.

Sí, ho recordo bé, la desfilada de carrosses venia a representar algunes característiques etnogràfiques dels cinc continents del món i va ser feta a un recinte tancat,  era necessari comprar entrada per assistir-hi.

A dins d’aquest espai  s’hi feien diverses d’altres activitats i també hi havia pistes de ball amb música representativa de cada cultura.

Va ser una festa molt agradable i ara, abans que aquestes imatges tinguin el risc d’extraviara-se, hem considerat posar-les en aquest bloc.

Petit montage d’images 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *